This is what the code gives me..........
Warning: Cannot use a scalar value as an array in /usr/local/apache/htdocs/SimilEbay/vendita_oggetto_descriz.php on line 49
Warning: Cannot use a scalar value as an array in /usr/local/apache/htdocs/SimilEbay/vendita_oggetto_descriz.php on line 49
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/local/apache/htdocs/SimilEbay/vendita_oggetto_descriz.php:49) in /usr/local/apache/htdocs/SimilEbay/vendita_oggetto_descriz.php on line 67
and that's the code
for ($i=0;$i<7;$i++)
{
$sess_checkbox[$i]=$checkbox[$i];
}
session_register(sess_checkbox);
$sess_spesespedizione=$spesespedizione;
session_register(sess_spesespedizione);
$sess_inserire=$inserire;
session_register(sess_inserire);
$sess_spese=$spese;
session_register(sess_spese);
$sess_spedizioneassicurata=$spedizioneassicurata;
session_register(sess_spedizioneassicurata);
$sess_assicurata=$assicurata;
session_register(sess_assicurata);
header("Location:vendita_oggetto_foto.php");
exit();
if i get the seven variable wit simple
$valore=$checkbox[0];
$valore=$checkbox[1];
etc all is ok......but if i try:
for ($i=0;$i<7;$i++)
{
$valore=$checkbox[$i];
//$sess_checkbox[$i]=$checkbox[$i];
}
it gives me an end of execution after 30 seconds.
It's seems....it goes in loop!
why?Someone could help me?